The Greatest Guide To صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

سلام خسته نباشید میخاستم بدونم من ارز خریداری شده دارم و میخام برم صرافی تبدیلش کنم میتونین یکم راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم؟!

اما ثبت نام در کاگزاری های معتبر ایرانی نیازمند انجام احراز هویت می باشد . 

برای این منظور کافیست تا سرمایه گذاران مدارک مورد نیاز که شامل اصل کارت ملی ، یک قطعه عکس و کارتی که برای انجام معاملات استفاده می شود را به کارگزاری مربوطه ارائه دهند .

اما چنانچه قصد فعالیت در یک صرافی خارجی را داشته باشید و بخواهید که ارز دیجیتال خود را از صرافی‌های خارجی مثل بایننس یا کوکوین بخرید نیز در قدم اول باید یک حساب در یک صرافی ایرانی باز کنید و ریال خود را به ارز دیجیتال مثل تتر یا همان دلار دیجیتالی، تبدیل کرده و آنگاه به صرافی خارجی منتقل کنید تا بتوانید در صرافی خارجی معاملات خود را انجام دهید.

انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است.

بعد از خواندن این مقاله به ‌راحتی می‌توانید اولین خرید بیت کوین خود را انجام دهید. در هر ساعتی از شبانه‌روز با استفاده از کارت بانکی خود می‌توانید خرید انجام دهید.

وارد سایت نوبیتکس شوید و با استفاده از ایمیل و انتخاب کلمه عبور ثبت نام را آغاز نمایید.

حتما شما هم این روزها در مورد خرید ارزهای دیجیتال خبرهای زیادی را شنیده‌اید! ارزهایی از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس کوین از معروفترین‌ها هستند.

وام‌دهی بایننس: شما می‌توانید دارایی‌های خود را در اختیار بایننس قرار بدهید و سود سالانه ثابت دریافت کنید.

انتخاب یک کیف پول معتبر برای دارایی‌های شما اولین قدم برای شروع فعالیت در این بازار است. شما برای دارایی‌های خود که ارز فیات هستند یک حساب در بانک دارید، کیف پول ارز دیجیتال درواقع مثل یک حساب بانکی عمل می‌کند و شما برای ارسال، دریافت و نگه‌داری ارزهای دیجیتالی که خریداری کرده‌اید به آن نیاز خواهید داشت.

لازم به ذکر است از آنجا که بازار فارکس یک بازار بین المللی است و همچنین در ایران غیر قانونی می باشد در نتیجه میزان ریسک فعالیت در این بازار بسیار بالا بوده و سرمایه گذاران قبل از ورود به آن باید آموزش فارکس و نحوه کار کردن در آن را به طور کامل طی کنند و با آگاهی کامل فعالیت خود را آغاز کنند تا ریسک تحمیل زیان را به حداقل برسانند .

برای ایجاد کیف پول هر ارز، از بخش “کیف‌های من” با انتخاب دکمه‌ی “واریز“، روبروی ارز مورد نظر وارد صفحه بعد می‌شوید.

آموزش ارز دیجیتال به صورت گام به گام و نحوه سرمایه گذاری

سفارش لیمیت سفارشی است که در یک قیمت خاص ثبت می‌کنید و زمانی که قیمت‌ها به قیمت مورد نظر شما برسند، تکمیل می‌شود. مثلاً یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال فرض کنید قیمت فعلی ریپل ۰.۲۲ دلار است، اما شما طبق تحلیل خود پیش‌بینی می‌کنید که ریپل سقوط می‌کند و می‌خواهید آن را در ۰.

Report this wiki page